yllix

banner

Tuesday, August 7, 2012

8


Apehal ngan bola ni?/ gua nak ajak luorang main snuker?? Ahakz... Tak ar.. xder kena mengena ngan snuker la..
Tu, angka lapan la... Gua dah berkhidmat dalam KTMB selama 8 tahun... Ahakz... sedar tak sedar, umur gua pon dan menginjak 30 tahun... cepatkan masa berlalu... Yeahhh... Gua mula berkhidmat dalam KTMB pada 25/7/2005sampai la sekarang... selagi gua bernafas, selagi Allah beri gua keizinan, insyaAllah, gua akan terus berbakti.. Yeah, majulah sukan untuk negara... Opss... majulah Keretapi untuk negara... Yeahh...

5 comments:

  1. Adik beradik, saudara mara dan ipar duai gua ramai jugak servis dgn KTMB nih. Jadi pilot ada, jadi conduktor pon ada dan jugak ada jadik porter.

    ReplyDelete
  2. wow! lamanya berkhidmat.. semoga terus berjuang ye :)

    awak, kalau boleh buanglah word verification kat komen ni ek.. lebih senang nak komen mengomen nanti :)

    ReplyDelete
  3. td bru naik ktm hihi skrang ktm dah selesa dulu slallu hmpit2 nk mid dr kl sentral :D

    ReplyDelete