yllix

banner

Saturday, October 17, 2015

Buat Duit dengan yllix

Site ini merupakan program pengiklanan yang beroperasi pada Oktober 2012 dan berpengkalan di Panama. Program ini menyediakan pelbagai jenis iklan untuk dipaparkan di blog anda. Antara bentuk iklan yang disediakan ialah:

- Banner Ad
- Slider Ad
- Mobile Redirect  Ad
-Popup Ad
-Layer Ad
-Full page Ad

Cara pembayaran Yllix Media

Yllix Media akan membayar setiap ahlinya pada setiap minggu atau setiap hari jika blog anda di kategori sebagai Premium dengan beberapa cara pembayaran seperti Paypal, Payza, Liberty Riserve dan juga Wire Transfer. Minimum pengeluaran adalah $1.00 sahaja dan caj pengeluaran sebanyak $0.50 akan dikenakan jika pengeluaran dibawah $10.00. Bagi pembayaran secara Wire Transfer, minimum pengeluaran adalah sebanyak $100.00.

Pihak pengiklan mereka terdiri dari syarikat-syarikat gergasi dunia seperti Apple, Coca Cola, Rolex, Amazon mahupun pihak Google sendiri.

Program ini tidak meletakkan syarat-syarat tertentu untuk anda sertai, yang penting anda mempunyai blog sahaja walaupun blog itu baru dibina.

Sebagai ingatan, semasa pendaftaran pihak Yllix Media meminta anda meletakkan nombor telefon anda untuk mereka menghantar kod pengesahan terus kepada anda, jadi masukkan nombor sebenar anda. Kod yang dihantar kepada anda akan digunakan semasa pengesahan akaun anda nanti.

copy paste dari SINI

jom daftar dan buat duit...

No comments:

Post a Comment